trendyol şikayet var trendyol şikayet
Trendyol.com Müşteri Hizmetleri Sorunumla İlgilenmiyorlar!
Nisan ayında iade etmek istediğim bir e-ticaret firmasının ürününü, iade edeceğim Trendyol.com ürünü ile birlikte yanlışlıkla bu firmaya gönderdim. Diğer firmadan mail geldi iade etmek istediğim ürünün ellerine ulaşmadığına dair. Bunun üzerine Trendyol.com firmasına ulaştım. Ürünümü sordum. Benden kargo şirketini aramamı fatura numaralarını ve kimin teslim aldığı bilgisini vermemi istediler.
Konu üzerine kargo firmasıyla görüştüm 11 Nisan 2011 tarihinde E1955134 nolu kargomun Trendyol.com firması iade bölümünden görevli personel tarafından teslim alındığı bilgisine ulaştım. Tekrar Trendyol.com müşteri hizmetlerini aradım ve bilgileri verdim.
İlk önce hangi adres diye soruldu malum İstanbul'da 2 adresleri var. Adresi belirttim ve daha sonra şahsın ismini verdim. Araştıralım dönelim denildi. Mayıs ayında gerçekleşen aramalarımda iade bölümünde bu şahıs çalışıyordu sonra Mayıs sonunda böyle biri yok denildi. Daha sonra Haziran aramalarımda yeniden çalışmaya başladı.
-----------------------------------
Sayın Tuğçe Gemici Kara'nın şikayeti hakkında;
Geri aranma talebi ilgili birime aktarılmış ve geri aranma sağlanmıştır. Şikayet konusu olan birim ve personelimize geri bildirim yapılmıştır.
Trendyol hakkındaki soru, öneri ve görüşleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem dolayısıyla, siz değerli müşterilerimizden gelen bildirimleri hizmet kalitemizi arttırmak amacıyla değerlendirmekteyiz.
Anlayışınızdan dolayı teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla,
Müşteri Hizmetleri Departmanı
E-mail : destek@trendyol.com
Tel : 0212 3310200
Nisan ayında iade etmek istediğim bir e-ticaret firmasının ürününü, iade edeceğim Trendyol.com ürünü ile birlikte yanlışlıkla bu firmaya gönderdim. Diğer firmadan mail geldi iade etmek istediğim ürünün ellerine ulaşmadığına dair. Bunun üzerine Trendyol.com firmasına ulaştım. Ürünümü sordum. Benden kargo şirketini aramamı fatura numaralarını ve kimin teslim aldığı bilgisini vermemi istediler.
Konu üzerine kargo firmasıyla görüştüm 11 Nisan 2011 tarihinde E1955134 nolu kargomun Trendyol.com firması iade bölümünden görevli personel tarafından teslim alındığı bilgisine ulaştım. Tekrar Trendyol.com müşteri hizmetlerini aradım ve bilgileri verdim.
İlk önce hangi adres diye soruldu malum İstanbul'da 2 adresleri var. Adresi belirttim ve daha sonra şahsın ismini verdim. Araştıralım dönelim denildi. Mayıs ayında gerçekleşen aramalarımda iade bölümünde bu şahıs çalışıyordu sonra Mayıs sonunda böyle biri yok denildi. Daha sonra Haziran aramalarımda yeniden çalışmaya başladı.
-----------------------------------
Sayın Tuğçe Gemici Kara'nın şikayeti hakkında;
Geri aranma talebi ilgili birime aktarılmış ve geri aranma sağlanmıştır. Şikayet konusu olan birim ve personelimize geri bildirim yapılmıştır.
Trendyol hakkındaki soru, öneri ve görüşleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.
Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önem dolayısıyla, siz değerli müşterilerimizden gelen bildirimleri hizmet kalitemizi arttırmak amacıyla değerlendirmekteyiz.
Anlayışınızdan dolayı teşekkür eder, iyi günler dileriz.
Saygılarımızla,
Müşteri Hizmetleri Departmanı
E-mail : destek@trendyol.com
Tel : 0212 3310200