istanbul bilişim şikayet var istanbul bilişim şikayet

29 Ekim 2010 tarihinde İstanbul Bilişim'den almış olduğum LG LE5300 Led Tv daha 8 ay geçmeden 01 Haziran 2011 tarihinde arıza yaptı. Çağrım üzerine gelen yetkili servis ertesi gün arayarak arızanın garanti kapsamı dışında olduğunu söyledi. 350 TL+kdv hesap çıkardılar. Garanti kapsamı dışına çıkarma nedeni olarak hdmi girişinde yüksek gerilim sıçraması olduğunu söylediler.

Ben de kendilerine sorunun şebeke geriliminden kaynaklanmadığını hdmi girişine Teledünya hd reciever bağlı olduğunu söyledim. Ve garanti belgesinde cihazın hd girişine reciever bağlamayın diye bir şey yazmadığını ve bu durumda arızanın garanti kapsamına alınması gerektiğini söyledim.

Ancak ilgili firma buna yanaşmamaktadır. Bu durumda satın aldığımız elektronik ürünlerin garantisi ne işe yaramaktadır? İstanbul Bilişim her arızada yüksek gerilimden olmuştur diyerek
faturayı tüketiciye yansıtabilmektedir. Soruna bir an önce çözüm bulunmasını talep ediyorum.

-----------

Müşterimiz ile görüşüldü,

Müşterimizin cihazı , harici receiver’ın hdmi çıkışlarından gelen yüksek enerji sebebiyle ana karta bağlı olan hdmi girişlerinde tahribat görülmüştür. Müşterimize bilgisi verilmiştir. Bu nedenle cihazın garanti kapsamı dışında olduğu belirtilmiştir.

İstanbul Bilişim olarak müşterilerimiz ile yakından ilgilenmekteyiz bu bağlamda müşteri memnuniyeti bizim için oldukça önemlidir.

Saygılarımızla...